![Tevreden bewoners](https://www.onderhoudplus.nl/wp-content/uploads/sites/7/2021/06/shutterstock_585284717-kleiner-1024x684.jpg)
Onze werkzaamheden vinden veelal plaats in bewoonde staat. Hierbij is onze visie dat het voorkomen van overlast beter is dan het oplossen van klachten. We stellen daarom altijd de bewoner centraal en bespreken vooraf wat men kan verwachten.
Sleutelwoord in deze is communicatie. Goede communicatie betekent op het juiste moment relevante informatie verstrekken. Zowel in de voorbereidingsfase alsook tijdens de uitvoering. Bewoners worden door middel van huiskamergesprekken, nieuwsbrieven, telefonisch en via onze eigen RenovatieApp geïnformeerd over welke werkzaamheden wanneer worden uitgevoerd, wat de voorbereidende werkzaamheden van de bewoners zelf zijn en wat de mate van overlast is. Door hier duidelijk over te zijn, zijn bewoners hier zoveel mogelijk op voorbereid.
Onze RenovatieApp beschikt daarnaast over een chatfunctie waarmee bewoners op een snelle wijze met onze bewonersbegeleidster of de betreffende uitvoerder kunnen communiceren.
De inzet van onze eigen bewonersbegeleidster, onafhankelijk van de opdrachtgever, stelt bewoners vaak gerust. Door haar ruime ervaring heeft ze het vermogen om zich goed in te kunnen leven en aan te kunnen passen aan de situaties van bewoners. Hoe erg mensen ook opzien tegen de werkzaamheden, onze bewonersbegeleidster weet ze altijd gerust te stellen en de zorgen om te toveren in een glimlach. Lees er hier meer over